خانم/ شناسه متقاضی: 8796B44
پاسخ مدیریت
SELCO.IR
شناسه پژوهشگر: 4112A10
شرح پژوهش ساوالان.علوم انسانی.مدیریت بازرگانی شاخه بین الملل؛
عنوان پرسش: بررسی رابطهی عدالت تعاملی بر رضایت و نیات رفتاری: مشتریان مسن در مقایسه با مشتریان غیر مسن(در رستورانهای زنجیرهای سطح شهر تهران)
در زیر چکیده مقاله از بابت مطالعه دوستان و پژوهشگران و متقاضیان خدمات مجموعه مطالعات و تحقیقات پژوهشی پژوهش ساوالان، اضافه شده است.
چكيده
مطالعه نظاميافتهی رفتار، به بهبود توانايي در تشريح و پيشبيني و همچنين هدايت، كنترل و تغيير رفتار ميانجامد و نيز از روابط ميان رفتارها و واقعيتهاي مهم پرده برداشته، و مبنايي را براي پيشبيني دقيق رفتار فراهم ميكند(رابینز[1]، ٢٠٠٠). بر اساس یک اصل مهم در بازاریابی، حیات سازمانها در گرو ارضای مناسب نیازهای مشتریان است. این نیازها زمانی بهشکل مناسب، ارضا میشوند که فروشندگان یا افراد و سازمانهای فروشندهی خدمات و محصولات، با نیازها و خواستههای مشتریان آشنا باشند. منظور از رفتار مصرفکننده، رفتارهایی است که یک مصرفکننده برای رفع نیازهایش، قبل، در حین و یا پس از خرید یک محصول یا خدمت خاص، انجام میدهد. مطالعهی رفتار مصرفکننده درحقیقت مطالعهی افراد است. برای پاسخگویی به این سؤال که افراد چگونه منابع در اختیار خود را (مانند زمان و پول و ...) برای مصرف کالاها و خدمات مورد نیازشان (چه چیزی؟ چرا؟ چهوقت؟ کجا؟ و چگونه؟) صرف میکنند. باید توجه داشت که رفتار مصرفکنندگان دارای ابعاد گوناگونی است. متخصصان رفتار مصرفکننده در ابتدا بر این باور بودند که رفتار مصرفکننده یک فعالیت آنی و لحظهای است، اما در حال حاضر آنها بر این عقیدهاند که این رفتار، یک فرآیند قابل پیشبینی است.
لذا با درک این موضوع، فروشندگان باید تلاش کنند تا بر رفتار مصرفکننده، قبل از خرید، در حین خرید، و پس از خرید، تأثیر بگذارند.
با توجه به افزایش فزایندهی جمعیت مسن، رفتار مصرفکنندهگان مسن به یک مسئلهی مهم مورد توجه بازاریابان تبدیل شده است. این پژوهش به بررسی اثرات فرم تعاملی از خدمات منصفانه، بر رفتار مشتریان مسن در مقایسه با مشتریان غیرمسن در صنعت رستوران میپردازد. این مطالعه به بررسی چگونگی تأثیر تفاوت سنی در روابط میان عدالت تعاملی تعاملی و رضایت / نیات رفتاری میپردازد. در پژوهش حاضر بر نقش واسطه رضایت میان عدالت تعاملی و نتایج رفتاری در آینده تأکید میشود. یافتههای این پژوهش دارای پیامدهای مهمی برای مدیریت موفق ارتباط با مشتری در محیط رستوران خواهد بود.
[1]. Robbins, S. P.
کلیدواژگان: عدالت تعاملی، خودارزیابی،رفتار مصرفکنندهگان،رضایت و نیات رفتاری،رستورانهای زنجیرهای،تهران
منبع: پژوهش ساوالان.. SELCO.IR
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
شرکت مطالعات و تحقیقات پژوهشیِ، «پژوهش ساوالان»..
- پژوهش ساوالان
- مشاوره آنلاین تخصصی پروژه های پژوهشی و سازمانی و دانشگاهی
- تایپ. ساده، فرمولی و رسم جداول و اشکال/فارسی، لاتین، عربی
- صفحه بندی/شیت بندی حرفه ای و طراحی اختصاصی جلد
- نمایندگی رسمی سرمایه گذاری بیمه عمر- بیمه سامان
- اکسپت/پذیرش مقالات آی اس آی/ ISI-ISC
- چاپ کتاب درتیراژ 20 تا 5000 جلد
- چاپ و تبدیل پایان نامه به کتاب
- ترجمه تخصصی و دانشجویی
- ترجمه فارسی به انگلیسی
- ترجمه انگلیسی به فارسی
- ترجمه فارسی به عربی
- ترجمه عربی به فارسی
- ویراستاری پایان نامه
- ویراستاری متون
- ویراستاری کتاب
- تایپ پایان نامه
- تایپ انگلیسی
- تایپ فارسی
- تایپ فرمول
- رسم اشکال
- رسم جداول
- پروژه، ترجمه،مقالات ISI، ویراستاری تخصصی، چاپ و تبدیل پایان نامه به کتاب